شما اینجا هستید

اجتماعی » احمدی: جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی تا زمان خروج از وضعیت قرمز مسدود بماند

محمدرضا احمدی با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در کشور و سفرهای این روزهای مردم به استان های شمالی کشور به مسدوسازی جاده ها اشاره و بیان کرد: اعلام رسمی تعطیلی برای این است که مردم در جریان قرار بگیرند که قرار است ادارات و اماکن عمومی تعطیل باشد نه اینکه چنین شرایطی برای جاده های ما ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه وقتی امروز اعلام می کنید قرار است از فردا جاده ها بسته شود، افرادی که قصد سفر دارند همین امروز اقدام به سفر می کنند، تصریح کرد: وقتی سیل جمعیت وارد استان های شمالی می‌شود، طبیعتا موارد ابتلا و میزان مراجعه به مراکز درمانی افزایش پیدا می‌کند و فشار بیشتری به کادر درمانی ما وارد می‌شود، ما در خصوص این مهم مباحث را در کمیسیون به بحث و بررسی گذاشتیم و این موضوع در صحن مجلس هم در قالب تذکر مطرح خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس وضعیت کرونایی حوزه انتخابیه خود را نامطلوب عنوان کرد و گفت: ما در روز عزیزان زیادی را از دست می‌دهیم، متاسفانه روز به روز وضعیت کرونایی استان گیلان بدتر می‌شود، کمبود دارو، سرم و کیت آزمایش کرونا ما را با مشکل روبرو کرده است و پر شدن تخت های بیمارستان ها هم شرایط رو دو چندان سخت کرده است که یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن چنین شرایطی هم سفرهایی است که به استان ما انجام شد، متاسفانه کادر درمانی ما خسته هستند و تحت فشار قرار دارند.

وی با بیان اینکه خود شخص رییس جمهور و معاون اول وی باید به این موضوع ورود کنند، عنوان کرد: چرا اینگونه و با این روند اعلام تعطیلی می‌کنند؟ وقتی قرار است تعطیلی اعلام شود در همان زمان اعلام، ترددها باید ممنوع و مسیرها مسدود شود، معتقدم تردد به دیگر شهرها و شهرستان ها به جز در موارد خیلی ضروری باید تعطیل شود و این محدودیت ها هم باید تا زمان خروج از وضعیت بحرانی و قرمز کرونایی ادامه داشته باشد.

احمدی ادامه داد: تا زمانی که مردم زنجیره سفرها و هم نشینی ها را قطع نکنند و دولت با اراده ای قوی وارد میدان نشود نمی توانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم و هر روز هم شاهد این آمار تاسف برانگیز مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود، وقتی هر عزیزی را از دست می‌دهیم خانواده ای عزادار شده است، پس هم مردم باید کمک کنند زنجیره شیوع قطع شود و هم دولت محدودیت ها را تشدید کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان