شما اینجا هستید

اجتماعی » احداث فضاهای آموزشی بر اساس آخرین استانداردها و دستاوردهای علمی روز دنیا

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان-مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: تلاش های همکاران عزیزم در تحویل پروژه های دهه فجر ستودنی است.

وی با تاکید بر اهمیت جلسات شورای فنی و ضرورت پیگیری تحقق مصوبات آن، افزود: پیشبرد برنامه های اجرایی و فنی فضاهای آموزشی و نظارت ویژه بر روند اجرایی و چگونگی آن از انتظارات مهم شورای فنی است.

دقیق در ادامه اهمیت و جایگاه شورای فنی و مصوبات این شورا را یاد آور و تصریح نمود: تسریع در اجرای پروژه های در حال احداث و نیمه تمام و رفع موانع و مشکلات اجرایی پروژه ها از مهمترین اولویت های شورای فنی است.

وی با بیان اهمیت و حفظ جایگاه قوانین نظام فنی و اجرایی در حوزه احداث فضاهای آموزشی، اذعان داشت: احداث فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد بر اساس آخرین استانداردها و دستاوردهای علمی روز دنیا موضوعات مهمی است که همکارانم بصورت جدی به آن می پردازند و برای آن برنامه دارند.

در ادامه هر یک از اعضاء پس از ارائه گزارش عملکرد و تحقق مصوبات شورای فنی در شش ماهه دوم سال جاری، نقطه ‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را در خصوص مباحث فنی تشریح نموده و به بحث تبادل نظر پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان