شما اینجا هستید

اجتماعی » اجرای ۳ طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مژگان امیدی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی- تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان ۳ طرح تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه گیلان و دانشگاه علم و صنعت ایران در دست اجراست.

وی افزود: طرح های تحقیقاتی با عنوان “ارزیابی عملکرد فلومترهای حجیم مورد استفاده در استان گیلان و راهکارهای بهبود” و “بررسی روش های حذف یا استفاده مجدد از آلومینیوم و آهن موجود در لجن تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با رویکرد روش های نوین” توسط دانشگاه گیلان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران نیز یک طرح تحقیقاتی با عنوان “بررسی روش نوین گندزدایی پساب خروجی تصفیه خانه انزلی با استفاده از لامپ uv توأم با فوتوکاتالیست اکسید روی/رس” را در دست اجرا دارد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب گیلان جهت اجرای طرح های تحقیقاتی مرتبط با این شرکت آماده همکاری با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان می باشد و متقاضیان با مراجعه به دفتر تحقیقات شرکت آبفای استان می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان