شما اینجا هستید

اجتماعی » اجرای طرح بزرگ تعویض چراغ های معابر با لامپ های فوق کم مصرف آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: استفاده از چراغ های فوق کم مصرف جدید تاثیر چشمگیری در کاهش مصرف این تعرفه در استان خواهد داشت و علاوه بر آن کیفیت و روشنایی بسیار بهتری نسبت قبل ارائه خواهد داد.

وی از این پروژه بعنوان یکی از پروژه های مهم و بزرگ تاریخ صنعت برق گیلان یاد کرد و افزود: چراغ های روشنایی معابر فوق کم مصرف LED-SMD با بهره نوری ۱۸۰ لومن بروات با مصرف توان راکتیو صفر به تعداد حدود ۳۰۰ هزار عدد در فاز اول این طرح درکل استان نصب و جایگزین چراغ های موجود خواهد شد.

مهدیزاده گفت: این طرح بزرگ در راستای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف برق در استان اجرا خواهد شد و اولین مرحله آن در شهرستان لنگرود و در بخش شلمان به اجرا در آمد.وی اظهار داشت: این طرح طی قرارداد با سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در مرحله اول این طرح بیش از ۱۰۰ عدد از لامپ های فوق کم مصرف در شهرستان لنگرود نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهدیزاده در پایان تاکید کرد: این طرح بصورت جاری با برنامه ریزی مدون در کل استان اجرا خواهد شد و کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در مقیاس کلان، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و در نهایت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر اهداف این طرح بزرگ است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان