شما اینجا هستید

اجتماعی » آموزش بیش از ۹۵۰ دانش آموز گیلانی با راهکارهای مدیریت مصرف آب

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، چهاردهمین جشنواره نخستین واژه آب با هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان، ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی، تا کنون در دبستانهای ۱۳ شهرستان استان گیلان برگزار شد.

لیلا علیزاده مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای گیلان گفت: در این جشنواره بیش از ۹۵۰ دانش آموز مقطع ابتدایی از ۱۵ مدرسه در سطح استان گیلان، با مفاهیم اولیه، اهمیت و نقش آب در زندگی انسانها آشنا شدند.

وی افزود: دانش آموزانی که با خواندن و نوشتن واژه “آب” آشنا شده اند، در این جشنواره از طریق پخش فیلم های آموزشی، کتاب، بازی های فکری با موضوع آب، شعرخوانی و برگزاری مسابقه نقاشی، الگوی صحیح مصرف را آموزش دیدند.

علیزاده در ادامه تصریح کرد: همزمان با برگزاری چهاردمین دوره جشنواره نخستین واژه آب در سرتاسر استان، مازیار علی پور مدیرعامل آبفای گیلان به همراه زینب کریمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در جشنواره برگزار شده توسط شهرستان املش حضور یافته و زنگ آب را نواختند.

برگزاری این جشنواره و ارائه برنامه های آموزشی مرتبط با آن همچنان ادامه دارد و در مدارس شهر و روستای شهرستانهای استان در حال اجرا می باشد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان