شما اینجا هستید

اجتماعی » قدردانی رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از مدیریت و کارکنان بانک رفاه کارگران

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مهندس علی‌اصغر بیات طی سخنانی در مراسم تجلیل از بازنشستگان بانک رفاه از تلاش‌های این بانک در خدمات‌رسانی به بازنشستگان قدردانی کرد و گفت: بدون شک کارکنان بانک رفاه سنگ صبور بازنشستگان هستند و با سعه‌صدر به درخواست‌های آنان پاسخ می‌دهند و به امورات‌شان رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: حجم مراجعات و درخواست‌های بازنشستگان از بانک بسیار بالا است اما کارکنان بانک همواره با خوش‌رویی پذیرای بازنشستگان هستند و به درخواست‌های آن ها رسیدگی می‌کنند

مهندس بیات تصریح کرد: تکریم بازنشستگان در بانک رفاه کارگران به نحو بسیار مناسبی انجام می‌شود و بنده به عنوان رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی قدردان زحمات کارکنان این بانک هستم. وی در پایان گفت: بدون شک حمایت‌های بانک رفاه کارگران از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ناشی از رویکرد ارزشمند مدیران عالی به ویژه دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک است.

دکتر للـه‌گانی به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان توسط بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر و در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا بیش از یک میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به صورت کاملا غیرحضوری به بازنشستگان پرداخت شده است و بر اساس اقدامات صورت گرفته، اقساط این تسهیلات نیز به صورت غیرحضوری دریافت می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: بانک رفاه کارگران همواره در کنار بازنشستگان خواهد ایستاد و در حد توان هر تلاشی که در راستای بهبود شرایط رفاهی و معیشتی آنان لازم باشد، انجام می‌دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان