شما اینجا هستید

اجتماعی » شهدا با گام نهادن در مسیری الهی ، تنها با خدا معامله نمودند .

به گزارشپایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به مناسبت هجدهم مردادماه روز شهدای مدافع حرم ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق سرهنگ حبیبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان با خانواده شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا دیدار نمودند .

در این دیدار که فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش و نماینده امور ایثارگران تامین اجتماعی گیلان نیز در آن حضور داشتند علی حسین نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت حماسه سازی ها و رشادتهای آنها ، اظهار داشت : هر چه داریم از شهدا داریم و خود را علاوه بر تجدید بیعت با آرمانهای این عزیزان و صیانت و پاسداری از خونشان ، قدردان خانواده های آنها که تربیت این انسانهای وارسته را برعهده داشته اند میدانیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهیدان از تعلقات دنیایی رها شده و با حرکت در مسیری معنوی و گام نهادن در راهی الهی تنها با خدا معامله نمودند ، بصیرت و معرفت حاصل از نورانیت ایمان و تقوا را از ویژگی های این عزیزان دانستند .

پدر ، مادر و برادر این شهیدوالامقام در این دیدار به بیان خاطراتی از خصلتهای اخلاقی رفتاری و منش و مردمداری شهید سید اسماعیل سیرت نیا پرداختند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان