شما اینجا هستید

اخبار گیلان » سازمان های متولی باید نظارت شدید و تخصصی بر واحد های صنفی و همچنین مراکز تولیدی و واحد های پخش داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با موضوع پیشگیری از گرانی و احتکار اجناس مورد نیاز مردم و عرضه به موقع مواد مورد نیاز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه آزاد سازی ارز ترجیحی اقدامی در راستای تغییر ساختار هاست اظهار داشت: سالیان طولانی عده ای افراد فرصت طلب و سودجو با سوء استفاده از یارانه های دولتی سود سرشاری را کسب نموده و ثروت های هنگفتی را ذخیره نموده اند.

وی با بیان اینکه گروه های فشاری که منافعشان به خطر افتاده با تحریک عده ای قصد اختلال در نظام عرضه و پخش را دارند تصریح کرد: دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی با قاطعیت با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد شدید خواهند کرد.

رئیس شورای قضایی استان در شرایط کنونی نظارت را بسیار مهم و اثرگذار عنوان نمود و گفت: سازمان های متولی باید نظارت شدید و تخصصی بر واحد های صنفی و همچنین مراکز تولیدی و واحد های پخش داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر وفاق و همدلی و همفکری سازمان ها و نهادها در اجرای این طرح گسترده اظهار داشت: امید که با همبستگی و اتحاد این برهه را پشت سر گذاشته و این حرکت عظیم خشنودی و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان