شما اینجا هستید

اخبار گیلان » رهام عباسی فاتح مسابقات هزار امتیازی جام کاسپین هیات تنیس منطقه آزاد انزلی

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این سازمان با همکاری هیأت تنیس منطقه آزاد انزلی، اقدام به برگزاری مسابقات تنیس نمود که در نهایت رهام عباسی فاتح مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی جام کاسپین هیأت تنیس منطقه آزاد انزلی شد.

 براین اساس نخستین دوره مسابقات هزار امتیازی هیأت تنیس منطقه آزاد انزلی به مدت دو روز تحت عنوان جام کاسپین در مجموعه ورزشی شایان شهرستان خمام با حضور ۴۰ تنیس باز از نقاط مختلف استان گیلان برگزار گردید.

بنابراین گزارش در دیدار فینال، رهام عباسی با غلبه بر صدرا کنعانی مقام قهرمانی را از آن خود نمود و احمد رضا تدریسی و الیاس حیدری نیز به صورت مشترک مقام سوم مسابقات را کسب کردند و کمیل سدید،علی جنتی،عمادحسرتی و خزان صدیقی تنیس بازانی بودند که رده پنجم تا رتبه هشتم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در روز پایانی مسابقات علاوه بر مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، دکتر احمد دنیامالی،نماینده مردم انزلی و دکتر محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت با حضور در مراسم اختتامیه از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در مسیر توسعه ورزش همگانی و ورزش حرفه ای استان قدردانی کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان