شما اینجا هستید

اجتماعی » تفاهمنامه ی احداث کارگاه خیاطی در هنرستان دخترانه شهدای گمنام شهرستان شفت امضاء شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان : مهندس علی دقیق مدیرکل این اداره در مراسم امضای تفاهنامه کارگاه خیّری فوق، ضمن تحسین اقدام ارزشمند این بانوی خیِّر، بیان داشت: توسعه هنرستان ها و کارگاه های مختلف در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش در اولویت برنامه های سازمان نوسازی مدارس کشور و این اداره کل می باشد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه نیاز به گسترش رشته های مهارتی دارد،گفت: توسعه و گسترش هنرستان ها از سیاست‌های اصلی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش بوده و باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس با اشاره به اینکه توسعه هنرستان‌ها نیاز به کمک جامعه بزرگ خیرین مدرسه‌ساز دارد، ابراز داشت: آموزش و پرورش هر کجا نیاز داشته باشد خیرین عاشقانه و خالصانه ورود می‌کنند، این نعمت بسیار بزرگی است که باید قدردان آن بود.

وی با بیان اینکه گسترش هنرستان‌ها یک از مهمترین راهکار های حل مشکل بیکاری جوانان تحصیل کرده است، اذعان داشت: ساخت و تجهیز هنرستان‌ها و افزایش مهارت‌آموزی در دستور کار این اداره کل بوده و به شدت مورد پیگیری می باشد.

شایان ذکراست این پروژه با ۱۱۶ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در اقدامی ارزشمند به همت خیر نیک اندیش دکتر آزیتا محققیان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در راستای توسعه و تامین زیر ساختها و فضاهای آموزشی استاندارد در جهت مهارت آموزی دانش آموزان و اشتغال آنان و اشاعه فرهنگ کارآفرینی احداث می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان