شما اینجا هستید

اجتماعی » برپایی میز خدمت جهادی شرکت گاز استان گیلان در شهرستان املش

به گزارش  پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت  در این خصوص اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان، دسترسی بی‌واسطه مردم با مسئولان و پاسخگویی فوری مدیران سازمان می باشد.

وی برگزاری میز خدمت را درجهت نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی در سطح سازمان و جامعه ضروری برشمرد و گفت: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، زین پس جلسات چهره به چهره با مدیرعامل گاز به صورت مستمر در شهرستان های مختلف استان برگزار خواهد شد.

جمال نیکویی در خاتمه رضایتمندی مردم و مشترکین گاز طبیعی را از مهم ترین اهداف شرکت گاز عنوان کرد و اظهار داشت: مردم، ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و وظیفه همه ما مسئولین است تا با کاستن از دغدغه‌ها و مشکلات مردم، زمینه افزایش رضایت خاطر ایشان را فراهم نماییم.

همچنین در ابتدای این برنامه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر امام جمعه املش، درخصوص روند خدمات رسانی به مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امام جمعه املش از خدمات مدیران و کارکنان شرکت گاز تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم در دورترین نقاط استان و شهرستان املش از نعمت گاز برخوردار شده اند که وظیفه خود می دانم تا در نماز جمعه به آن اشاره نمایم.

پس از این دیدار آقای مختار رضایی کاشکی فرماندار املش طی نشستی با مدیرعامل گاز گیلان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در امر گازرسانی در سطح شهرستان املش، اظهار کرد: چند روستای ییلاقی بدون گاز شهرستان در برنامه گازرسانی قرار دارد که از شرکت گاز می خواهم تا همانند گذشته برای برخورداری این روستاها تمام تلاش خود را به کار گیرد.

در پایان این برنامه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از چند روستای دوردست شهرستان املش که برای رسیدن به آنها باید حدود ۳ ساعت مسیر کوهستانی و صعب العبور را طی نمود، بازدید بعمل آورد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان