شما اینجا هستید

اخبار گیلان » بازدید رییس کل دادگستری گیلان از روند انتقال روغن خام به کارخانه های فرآوری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی از روند انتقال روغن خام به کارخانه های فرآوری این محصول بازدید نمود.

اکبر سبحانی دادستان شهرستان بندر انزلی که در این بازدید حضور داشت گفت: ریاست محترم دادگستری استان از نزدیک از روند بارگیری و تخلیه روغن های خام و تصفیه نشده در مخازن و انتقال آن توسط کامیون ها به کارخانه های فرآوری و تبدیل روغن خام به روغن خوراکی بازدید نموده و با متولیان مربوطه جهت رفع دغدغه و نگرانی مردم به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به معضل کمبود روغن در بازار اظهار داشت: از مسئولان و شرکت های وارد کننده خواسته شده است ضمن در نظر گرفتن نیاز سایر استان ها، به لحاظ اینکه استان گیلان دارای جمعیت شناور بوده و مسافران زیادی به آن وارد می شود، سهمیه بیشتری از روغن های خوراکی  به آن اختصاص یافته و به مراکز پخش منتقل شود.

سبحانی در پایان خاطر نشان کرد: حسب دستور رئیس کل دادگستری گیلان دستگاه قضایی با نظارت مستمر و پیگیر در جهت رفع موانع توزیع مواد غذایی مورد نیاز مردم در شرایط کنونی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تصاویر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان