شما اینجا هستید

اجتماعی » مدیرعامل شرکت گاز گیلان از طریق سامانه سامد به درخواست های مردم پاسخ داد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص پاسخگویی از طریق سامانه سامد گفت: هدف از اجرای این برنامه، تسهیل ارتباط مردم و مسئولین با یکدیگر و پاسخگویی شفاف و بی واسطه به متقاضیان است.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی سریع و دقیق مسئولین به مردم، گفت: شرکت گاز استان گیلان در همین راستا فرایندی شفاف و مشخص را درجهت پاسخگویی تعریف نموده و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات قابل ارائه میز خدمت در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت تا حد زیادی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین گاز شده است.

جمال نیکویی در پایان با بیان اینکه شرکت گاز با افزایش سطح کیفی خدمات خود به دنبال جلب رضایت حداکثری مردم و مشترکین گاز طبیعی است، اظهار داشت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، شماره پیامک ۳۰۰۰۶۱۹۴، ایمیل  و …. به شرکت گاز ارسال نمایند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان