به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ؛ صبح روز دوشنبه ۸ مرداد ماه ، محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان با همراهی تیم بازرسی استان با هدف بررسی میدانی از نحوه ارائه خدمات بصورت سرزده از اداره پست شهرستان بندر انزلی بازدید و از نزدیک در جریان امور اجرایی قرارگرفت .
مدیر کل پست گیلان در جریان این بازدید ضمن بررسی فرایندهای عملیاتی در حوزه های قبول ، پردازش و رهسپاری مرسولات در جلسه اداری این شهرستان با تأکید بر ارتقای کیفی سطح خدمات اظهارداشت : انتظار این است که با تغییر نگرش و با رویکرد جدید ضمن پرهیز از هرگونه فرد گرایی ، ارتقاء تفکر سیستمی و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی با هدف انجام کارها بصورت تیمی و گروهی به منظور رفع موانع موجود و تسریع در عملیات اجرایی در دستور کار قرار گیرد .
در ادامه این جلسه در خصوص مباحث مربوط به شاخص های کیفی ، تجارت الکترونیک و امور مالی گفتگو و تبادل نظر شد .
گفتنی است در حاشیه این بازدید، مدیر کل پست گیلان با توجه به اهمیت توزیع بموقع گذرنامه و ممانعت از هرگونه رسوب در واحدهای اجرایی به ویژه در ایام منتهی به اربعین ، با حضور در گشت های نامه رسانی از نزدیک در جریان نحوه توزیع گذرنامه ها قرار گرفت .