به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی شهردار یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ به منظور پاسخگویی به مردم در سامانه ۱۱۱ ارتباط مردم با دولت در محل استانداری گیلان حضور پیدا کرد.
سامانه ۱۱۱ براساس الزامات قانونی که بر مدیریت ارتباطات مردمی وجود دارد، راه اندازی شده و یکی از اهداف اصلی آن امکان فراهم کردن تعاملات مردم با دولت کشور ایران است.
این سامانه برای تمام مردم ایران در هر نقطه ای از کشور قابل دسترسی بوده و تمام مردم می توانند شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را به سامانه سامد ارسال کنند تا دولت، دستگاه ها و سازمان های اجرایی بتوانند با تعاملات میان مردم به بهترین شکل برای ارائه خدمات به مردم اقدام کنند.