به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ؛ این نشست با حضور اکبری، رئیس اداره مخابرات شهرستان املش و کارشناسان خدمات پس از فروش معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گیلان تشکیل شد.گفتنی است در جلسه مذکور ، شاخصهای عملکردی هپیکال ، روند رسیدگی به تیکتهای پشتیبانی ، کیفیت خدمات اینترنت و فرآیندهای فروش تلفنی مورد بررسی و تحلیل فنی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود کارایی و ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی برای مشترکین این شهرستان مطرح شد.







