شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اراده مجلس تامین و تصویب بودجه لازم برای اجرای همسان سازی بازنشستگان است

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به انتصاب دکتر مصطفی سالاری به عنوان سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی ، از این انتخاب به عنوان گزینش و تصمیمی مهم یاد نموده و اظهار امیدواری نمود با حضور دکتر سالاری اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم بخورد .

وی که در زمره سخنرانان و مسئولین حاضر در معارفه مصطفی سالاری به اتفاق وزیر تعاون ، کار و رفاه در هفته گذشته بود تامین اجتماعی را مجموعه بزرگ و اثرگذار در عرصه های اقتصادی اجتماعی و معیشت بخش قابل توجهی از کارگران و بازنشستگان دانسته و اذعان داشت راهبرد و مدیریت قوی و همه جانبه و حکمرانی خوب در این سازمان چشم اندازی روشن در مسیر بالندگی و توسعه روزافزون را برای آن ترسیم خواهد نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با ارائه گزارشی عملکردی از وضعبیت موجود در استان به تشریح برخی چالشها و تهدیدهای بیرونی و اثرگذار بر مولفه های سازمانی پرداخت .

صف طولانی متقاضیان استفاده از بیمه کارگران ساختمانی ، نسبت اندک تسهیلات وام برای بازنشستگان به تعداد مستمری بگیران ، دیون ادارات دولتی و دستگاههای اجرایی ، همسان سازی مستمری ها و … از مهمترین مباحث این نشست بود .

مهندس لاهوتی در این دیدار با تاکید به جلسات متعدد و مذاکرات صورت گرفته بابت همسان سازی مستمری ها ، بر اراده مجلس برای تخصیص بودجه مناسب جهت اجرا تاکید نمود .

شایان ذکر است در دیدار مستقل دیگری ، دکتر داداشی نماینده مردم شهرستان بندرآستارا و سخنگو و عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز با کیوان مرتضوی دیدار و در زمینه موضوعات مبتلا به در حوزه انتخابی خود و مسائل اجتماعی سازمانی به تبادل نظر پرداخت .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان