شما اینجا هستید

اخبار گیلان » تقاطع های غیر همسطح رشت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ؛ عصر چهارشنبه ۳ مرداد ، جلسه شورای اداری پست گیلان با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل ،معاونین ، روسای ادارات شهرستانی و کارشناسان ستادی پست گیلان برگزار شد .
مدیر کل پست گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه بخش گسترده ای از عملیات پستی در فر ایند قبول توسط دفاتر بخش خصوصی انجام می شود ، بر نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان بعنوان ذینفعان برون سازمانی تاکید کرد .

وی برگزاری جلسات توجیهی با مدیران دفاتر بخش خصوصی به منظور تشریح قوانین و دستورالعمل های ابلاغی را از وظایف و تکالیف نظارتی روسای ادارات دانست و خواستار استمرار در برگزاری این جلسات شد .

مدیر کل پست گیلان در این جلسه از بازدیدهای دوره ای و سرزده خود بهمراه جمعی از کارشناسان ستادی از شهرستانها با هدف راست آزمایی در کلیه فرایندهای پستی و نحوه اجرای الزامات انضباط مالی خبر داد .

در ادامه این جلسه کارشناسان ستادی پست گیلان به تحلیل عملکرد ادارات تابعه در حوزه ترافیک و درآمد پرداختند و در پایان بامد نظر قراردادن شاخص های عملکردی از روسای ادارات پست شهرستانهای لاهیجان ، لنگرود و رودسر توسط مدیر کل پست گیلان تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است با توجه به عملکرد مطلوب متصدیان قبول در شهرستان های سیاهکل ، لاهیجان ، صومعه سرا و آستارا ، لوح سپاس آنها توسط مدیر کل پست گیلان به نیابت به روسای ادارات این ۴ شهرستان اهداء شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان