به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان : مهدیزاده مدیر عامل این شرکت گفت: در طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی های معوق داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آنها با فعالیت ۱۱۹ اکیپ به اجرا درآمد.
محمد تقی مهدیزاده در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه میتوانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفی شان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیمگیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.