شما اینجا هستید

اجتماعی » نشست شهردار رشت با مسئولان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمان‌های شهرداری

 به گزارش اقتصادخزر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در نشستی که با مسئولان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمان‌های شهرداری رشت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی نقش مهمی در تعیین، شکل دهی و برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند.

وی اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع فعالیت‌، عملکرد و برنامه‌های سازمان‌ها را از جمله وظایف مهم روابط عمومی دانست و با بیان اینکه این حوزه نقش مهمی در پاسخگویی به افکار عمومی بر عهده دارد تصریح کرد: انتظار من از مجموعه روابط عمومی این است که فعالیت‌هایشان به روز و حرفه‌ای باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه امروزه مطالبات شهروندان از دستگاه خدمت‌رسان شهرداری تغییر یافته و شکل گسترده‌تری به خود گرفته  است بیان داشت: مجموعه روابط عمومی باید بتواند با یک نگاه جامع و با تحلیل مناسب ضمن پیگیری مطالبات مردمی عملکرد سازمان خویش را به خوبی منعکس سازد.

احمدی ضرورت آموزش مستمر کارکنان روابط عمومی شهرداری را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها منجر به هویت بخشی سازمان خود می‌شوند ابراز داشت: روابط عمومی در پیکان اطلاع‌رسانی سازمان مربوطه قرار دارد بنابراین می‌تواند چشم‌انداز بلند مدت مجموعه خود را ترسیم کند.

شهردار رشت نقش رسانه‌های الکترونیکی و شبکه‌های مجازی در اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد:  کسانی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می‌کنند، باید در هر زمان و هر مکان آماده باشند چرا که به خصوص در شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه آن، فعالیت‌ها به صورت شبانه‌روزی است.

احمدی روابط عمومی را محور توسعه در هر سازمان و نهاد تلقی کرد و بیان داشت: جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس تقویت و ارتقا دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم محسوب می‌شود.

مرتضی عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت ارائه داد و همچنین مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان‌های شهرداری به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در انتهای این جلسه با اهدای لوح تقدیر توسط شهردار رشت از مسئولان روابط عمومی شهرداری قدردانی به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان