شما اینجا هستید

اجتماعی » پرداخت بیش از ۲۸۲ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان توسط تامین اجتماعی گیلان

محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر عنوان کرد : در طی ۱۲ ماهه سال گذشته با میانگین ۸۸۰۰ فقره در هر ماه ، تعداد ۱۰۵ هزار و ۶۳۵ سند تعهداتی در حوزه مقرری بیمه بیکاری صادر گردیده و بابت آن بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان مقرری به مشمولین پرداخت شد .

وی با اشاره به اینکه در سایر تعهدات کوتاه مدت نیز افزون بر ۴۰ هزار سند در سطح شعب استان صادر و بیش از ۵۲ میلیارد تومان پرداختی انجام شده است اظهار داشت : بیشترین رقم در این بخش مربوط به غرامت ایام بیماری با ۱۸۷۸۵ فقره و مبلغی افزون بر ۲۸/۴ میلیارد تومان بوده و پس از آن وسایل کمک پزشکی در قالب اروتز و پروتز با ۱۱۴۷۴ فقره قرار دارد .

معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه غرامت ایام بارداری با ۴۸۴۹ مورد و مبلغ تعهداتی ۱۱/۲۵ میلیارد تومان و کمک هزینه کفن و دفن با ۲۴۸۴ فقره و مبلغ ۴/۳ میلیارد تومان در رده های بعدی قرار گرفته اند ، اذعان داشت : کمک هزینه ازدواج با ۱۷۹۵ فقره و مبلغ ۴/۱ میلیارد تومان دیگر تعهد ارائه شده در این حوزه میباشد .

محمد هرمزی همچنین اظهار داشت : رقم ۲۸۲ میلیارد تومانی مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامتها و کمک هزینه ها در زیرگروه تعهدات کوتاه مدت کمتر از ۷ درصد مجموع تعهدات استان است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان