به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان : در این ملاقات مردمی مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
وی در این ملاقات خاطرنشان کرد: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور تسریع در امر پاسخگویی و پیشگیری از هرگونه بیماری برای مددجویان فراهم شده است.
خدمت بین دانا افزود: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠۵٩۶٠ ” با “ذکر شهر و شماره تلفن ” مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود