به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص پاسخگویی از طریق سامانه سامد گفت: هدف از اجرای این برنامه، تسهیل ارتباط مردم و مسئولین با یکدیگر و پاسخگویی شفاف و بی واسطه به متقاضیان است.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی سریع و دقیق مسئولین به مردم، گفت: شرکت گاز استان گیلان در همین راستا فرایندی شفاف و مشخص را درجهت پاسخگویی تعریف نموده و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات قابل ارائه میز خدمت در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت تا حد زیادی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین گاز شده است.
جمال نیکویی در پایان با بیان اینکه شرکت گاز با افزایش سطح کیفی خدمات خود به دنبال جلب رضایت حداکثری مردم و مشترکین گاز طبیعی است، اظهار داشت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، شماره پیامک ۳۰۰۰۶۱۹۴، ایمیل و …. به شرکت گاز ارسال نمایند.