به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان : این طرح ، با حضور کارشناسان بازاریابی و فروش و بهمنظور معرفی مزایای سرویسهای فیبرنوری ، پاسخگویی در محل به نیازهای مشترکین ، تسریع در فرآیند ثبتنام و فراهمسازی امکان ارائه مشاوره حضوری انجام پذیرفت.حبیبی ، سرپرست مرکز مخابرات شهداء (۲)رشت، با اشاره به اهمیت رویکرد فروش میدانی در افزایش رضایتمندی مشترکین اظهار داشت :
ارائه خدمات از نزدیک و ارتباط مستقیم با اعضای جامعه تجاری ، باعث آشنایی دقیقتر مشترکین با مزایا و سرعت سرویسهای فیبرنوری (FTTH) و زمینهساز توسعه خدمات و پاسخگویی مؤثرتر است. گفتنی است در این طرح ، مشترکین تجاری ضمن بهرهمندی از مشاوره ، امکان ثبتنام و ثبت درخواست خدمات فیبرنوری در محل فعالیت خود را نیز دارا بودند.







