شما اینجا هستید

اجتماعی » شهرستان املش علیرغم سالمندترین بودن در استان،از نسبت پشتیبانی بیمه ای قابل قبولی برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این برنامه از واحدهای مختلف تخصصی شعبه بازدید و با همکاران به تبادل نظر و گفتگو پرداخت .

وی در جمع کارکنان این شعبه با اشاره به ویژگی های منطقه و پوشش ۱۸۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان ، اظهار داشت علیرغم اینکه املش سالمندترین شهرستان استان میاشد ولی از حیث نسبت پشتیبانی ( بیمه شدگان به مستمری بگیران ) در زمره واحدهای دارای ضریب قابل قبول و بهتر از بیست شعبه دیگر است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه یک سوم بیمه شدگان اصلی شعبه را بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد تشکیل میدهند این مهم را بیانگر فرهنگ بالای بیمه ای و اقدامات خوب همکاران در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی دانست .

کیوان مرتضوی با تاکید بر اینکه بسیاری از چهره های مطرح مدیریتی حال حاضر استان روزگاری سابقه کار در تامین اجتماعی املش را تجربه نموده اند جوانی و استعدادهای خوب کارشناسان این شعبه را ظرفیتی بالقوه برای تعالی بخشیدن بیشتر معرفی و اظهار امیدواری نمود با حضور سرپرست جدید شعبه شاهد تحولات خوبی در این عرصه باشیم .

شایان ذکر است به دنبال نائل گردیدن خانم کاروان به افتخار بازنشستگی ، طی حکمی از سوی کیوان مرتضوی ، محمود جوادی به عنوان سرپرست جدید تامین اجتماعی املش منصوب گردید .

خاطر نشان میسازد جوادی دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۲۸ سال سابقه در تامین اجتماعی گیلان میباشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان