به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به منظور پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی در حوزه اقدامات و فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با همراهی معاون مسکن شهری، مسئول روابط عمومی، کارشناس سامانه سامد و کارشناسان معاونت عمران روستایی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان حضور یافت و به تماس ها به صورت برخط پاسخ داد. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: پاسخ گویی مطلوب مسئولان به مردم از طریق سامانه سامد یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک است که با صرف کمترین زمان ، کاهش هزینه و مراجعات مردمی انجام می شود. دائمی گفت: سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند. علیرضا زارعی شریف معاون ارتباط مردمی با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پاسخگویی متقاضیان در بستر سامانه سامد گفت: یکی از ویژگیهای این سامانه آن است که مطالبات، درخواستها و انتقادهای مردم در کمترین زمان و هزینه پاسخ داده میشود و مدیران در بلند مدت به سمت فرهنگ پاسخگویی، نقد پذیری و جدیت در امور سوق داده میشوند. وی با اشاره به فرصت یک هفته ای به دستگاههای اجرایی جهت پاسخگویی به متقاضیان افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی ۳ روز نسبت به پاسخ اقدام نموده و از این نظر در وضعیت مطلوب قرار دارد.