شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار سرپرست بیمه آسیا در استان گیلان با سرپرست بهزیستی گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان – سیدمهدی خدمت بین دانا در این نشست  بر ضرورت استفاده همه اقشار جامعه از خدمات بیمه تاکید کرد و گفت: اولین اصل استفاده از بیمه ، آگاهی از خدمات و تاثیرات آن در زندگی است.

وی با اشاره به بهره وری بهینه برای بهزیستی درسایه تعاملات و همکاری های لازم با بیمه ها عنوان داشت: با استفاده از مشاوره های تخصصی کارکنان بیمه و آگاهی از عرضه خدمات می توان بیش از پیش از ارائه خدمات بیمه بهره برد و آسودگی خاطر را به همراه داشت.

سرپرست بهزیستی گیلان با بیان اینکه لزوم استفاده از بیمه هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن در زندگی است افزود: با استفاده از خدمات بیمه چه در حوزه درمان و چه در سایر حوزه ها می توان یک سرمایه گذاری و آرامش خاطر را برای خود و مجموعه به ارمغان آورد و همواره بیمه باید در زندگی هر فرد جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت : امیدواریم با تعاملات و همکاری های تخصصی با دستگاه های بیمه ای خدمات قابل توجه و ارزشمندی را به عوامل و جامعه هدف بهزیستی ارائه دهیم.

همچنین پورسعید سرپرست بیمه آسیا در استان گیلان و سایر مسئولین بیمه آسیا حاضر در جلسه نیز با تشریح عملکرد سازمانی، چگونگی ارائه مشاوره تخصصی و معرفی برخی از خدمات بیمه ای ، آمادگی مجموعه را مبنی بر عرضه خدمات در جهت یاری رسانی و کمک به جامعه هدف بهزیستی اعلام کرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان