شما اینجا هستید

اجتماعی » دهه فجر، سرآغاز نهادینه کردن آزادگی، استقلال و جمهوری اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و سومین  سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
دهه فجر، سرآغاز تجلی شکوه و حماسه ملتی است که در سال ۱۳۵۷ با جوشش و خروش خود ، فصلی زرین را درصحنه روزگار گشوده و شرافت و آزادگی را توأمان با استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران بزرگ، نهادینه کردند.
مردم ایران در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با توکل بر خداوند منان  و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)، با عزم و اراده پولادین  و نثار خون خود توانستند نظام سلطه، ستم و جور را در هم بشکنند و انقلابی الهی، عدالت محور و مردمی را به منصه ظهور برسانند.
 طلیعه چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را اکنون می‌توان آغازگر جنبش‌های عدالت‌خواهانه و رهایی ملت‌ها از قدرت‌های سلطه و غلبه بر زور، استبداد و تزویر برشمرد که یادآور وعده خداوند در یاری از محرومان و حاکمیت آن‌ها بر جهانیان است.
اینجانب طلیعه چهل و سومین سالگرد دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی که حماسه تاریخی در جهان اسلام است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار استان گیلان و دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
یلان
دکتر ارسلان سالاری
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان