شما اینجا هستید

اخبار گیلان » توسعه ۳۰۹ متر شبکه فاضلاب شهرستان صومعه سرا

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیر امور آبفای صومعه سرا از توسعه ۳۰۹ متر شبکه فاضلاب شهرستان صومعه سرا بر اساس درخواست مشترکین و اولویت سنجی امور خبر داد.

شیرزاد مدیر آبفای صومعه سرا در این مورد گفت : امور آبفای صومعه سرا با استفاده از اعتبارات تبصره ۳ به جهت بهره مندی تعداد زیادی از شهروندان از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب ، توانست شبکه فاضلاب خود را به طول ۱۹۱ متر با لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت سایز ۲۵۰ و  به طول ۱۱۸ متر با لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت سایز ۲۰۰ میلی متر توسعه دهد . همچنین تمامی انشعابات مشترکین به صورت بهداشتی به شبکه اجراشده متصل گردیدند.

وی در ادامه گفت: لوله گذاری انجام شده با توجه به برش عرضی کمربندی صومعه سرا و وجود تاسیسات زیربنایی جز کارهای اجرایی بزرگ و مهم به شمار می رود که با همت و تلاش همه جانبه و هماهنگی با سایر ادارات به مرحله اجرا و تکمیل درآمد.

 مدیر آبفای صومعه با اشاره به اینکه این توسعه در مسیر صومعه سرا ، خیابان المهدی انجام شده افزود: این مقدار توسعه حدود ۲۵ خانوار و را از خدمات دفع فاضلاب بهداشتی بهره مند نمود.

شیرزاد  هزینه انجام شده برای انجام این پروژه را مبلغ ۱۱۰۰۰ میلیون ریال اعلام و یادآور شد: این مقدار لوله گذاری  امکان واگذاری انشعاب به حدود ۱۵ خانوار دیگر منطقه را در آینده مهیا نموده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان