به گزارش اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، ابتدای جلسه مدیریت مخابرات منطقه گیلان ضمن بررسی گزارش عملکرد مراکز بر اساس شاخصهای تعیین شده ، عملکرد فنی منطقه را بر اساس شاخصهای فنی، مالی و تجاری ، رتبه بندی مراکز ، رضایتمندی و پاسخگویی به مشتریان ، افزایش در آمد ، صرفه جویی در هزینه ها و رسیدن به اهداف شرکت تاکید نمود .
در ادامه مدیران و رؤسای حاضر در جلسه ، عملکرد مراکز و ادارات را به تفکیک نوع فعالیت ، پیشبرد اهداف و عملکرد ، با توجه به پتانسیل های مراکز مورد تحلیل و بررسی قرار دادند .