به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان : سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل این سازمان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین مرکز اظهار داشت: نگاه و رویکرد چنین مراکزی همواره با هدف خدمتگزاری به توانخواهان بوده و سازمان بهزیستی نیز در راستای خدمت به جامعه هدف همواره پشتیبان مراکز نگهداری از توانخواهان خواهد بود. خدمت بین دانا پیگیری کارشناسان بهزیستی و آگاهی از مشکلات مراکز را عامل بهبود کیفیت برشمرد و گفت: پیگیری و نگاه کارشناسان بهزیستی به واسطه بازدیدهای مداوم به منزله عرضه خدمات با کیفیت به مددجویان و توانخواهان است و همواره این انتظار می رود تا مراکز نیز با رفع مشکلات، محیطی مناسب برای توانخواهان فراهم آورند.