شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اهدای هدیه یک میلیارد ریالی در قالب جوایز مرحله اول پویش با انرژی

اقتصادخزر – طی این نشست گفت: پویش با انرژی یکی از بزرگترین طرح های تشویقی کشور است که به ابتکار وزارت نیرو و شرکت توانیر با هدف جلب مشارکت مردمی به منظور کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در فصل گرم سال راه اندازی شده است.

مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای پویش باانرژی، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است و در این پویش، به همه مشترکان مشارکت کننده  که در طول فصل تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: جوایز این پویش در چهار سطح خودرو، یک میلیارد ریال، ۱۰۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال کمک‌هزینه خرید کالا، هزاران بسته اینترنتی و… به مشترکانی که در این پویش شرکت کرده اند و ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به استقبال خوب از این پویش در استان، گفت: در این پویش مشترکان طی ۲۱ هفته باید مصرف برق خود را به میزان ۱۵ درصد کاهش می‌دادند.

صادقی با بیان اینکه، در مرحله نخست از این پویش، ۲ مشترک شرکت توزیع نیروی برق گیلان، مشمول دریافت جایزه شده‌اند، گفت: به هر یک از برندگان جایزه یک میلیاردی در کیف پول آنها در اپلیکیشن با انرژی تخصیص داده شده که قابلیت خرید از مراکز معتبر و طرف همکاری را دارد.

وی با اشاره به اعمال قریب به ۲۸۰ میلیارد ریال تخفیف در صورت حساب‌های مشترکان کم‌مصرف، از هم استانی های گرامی خواست تا با مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

صادقی در پایان گفت: همه هموطنان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی باانرژی از طریق مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١۵٢١* و یا تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧۵ به پویش با انرژی دسترسی داشته باشند.

در این مراسم علی برقی از  شهرستان آستانه اشرفیه و محمدعلی کشتکار از شهرستان خمام مبلغ یک میلیارد ریال (صد میلیون تومان) به عنوان جایزه دریافت کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان