شما اینجا هستید

اجتماعی » افزایش آمار استفاده از خدمات غیرحضوری بیانگر نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه هدف است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی : علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ ماه از اجرای طرح ۳۰۷۰ در قالب ارائه سی خدمت در بستر اینترنت و از طریق سامانه es.tamin.ir میگذرد اظهار داشت : تلاش برای فرهنگ سازی استفاده از این بستر و کاهش مراجعات حضوری یکی از گامهای بلند تامین اجتماعی در دو سال اخیر در مسیر توسعه و تحول دیجیتالی بوده است که افزایش آمار این حوزه بیانگر پذیرش اجتماعی و نهادینه شدن آن در بین مخاطبین است .  وی با بیان اینکه در سالجاری درخواست و تمامی مراحل پرداخت ۱۶۴۲ فقره کمک هزینه ازدواج به صورت سیسمتی و غیر حضوری بوده است افزود : در این مدت فرایند درخواست و انجام ۲۱۰۱ کمک هزینه کفن و دفن و ۳۵۷۶ کمک هزینه وسایل کمک پزشکی در قالب اروتز و پروتز نیز از طریق سامانه مذکور انجام شده است . مدیرکل تامین اجتماعی همچنین اذعان داشت : درخواست خرید سوابق دوران خدمت سربازی با ۳۳۵۵۱ مورد ، درخواست تکمیل سوابق کسری از ماه با ۲۶۴۲۸ فقره و انعقاد بیش از ۴۳۰۰۰ مورد قراردادهای بیمه مشاغل آزاد بیشترین موارد مورد استقبال و نیاز شهروندان بوده است . شایان ذکر است در سالجاری ۲۲۰۳ درخواست کفالت ، ۵۷۲۴ فقره قرارداد بیمه اختیاری ، ۱۲۷۷۸ مورد بیمه زنان خانه دار ، ۸۴۰۸ مورد تعهدنامه کارفرمایان ، ۳۶۴۹ فقره اعتراض کارفرما و ۹۷۶۴۰ مورد ابلاغ به صورت الکترونیکی و در بستر سامانه خدمات غیرحضوری انجام شده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان

فید مطالب
کانال آپارات
توییتر
یوتیوب
فیسبوک
گوگل پلاس
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در فیسبوک
اشتراک گذاری در تویتر
اشتراک گذاری در گوگل پلاس
اشتراک گذاری در لینکداین
فید مطالب
کانال آپارات
توییتر
یوتیوب
فیسبوک
گوگل پلاس