شما اینجا هستید

اخبار گیلان » افتتاح ۹ پروژه آموزشی همزمان با هفته دولت و مهرماه در استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: برای همکارانم لذتبخش است که بتوانند برای آغاز سال تحصیلی جدید، مدارس نوساز را برای آینده سازان ایران عزیز فراهم کنند.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت و مهرماه سال تحصیلی جدید، ابراز داشت: همزمان با هفته دولت و مهرماه جاری ۹ پروژه آموزشی پرورشی با ۵۳ کلاس درس با زیربنای ۷۸۵۹ مترمربع افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در میان جمعیت دانش‌آموزی، تاکید نمود و اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات و برنامه‌های خوبی در جهت افزایش سلامت جسمی و روحی جمعیت دانش‌آموزی گیلان در اداره کل نوسازی مدارس برداشته شده است.

وی تصریح نمود: یقیناً توسعه ورزش در میان دانش‌آموزان می‌تواند نقشی تعیین کننده ای در تامین سلامت و شادابی نسل نوجوان و جوان، افزایش ضریب هوشی در جهت یادگیری و نهایتاً توسعه علمی کشور داشته باشد.

مهندس دقیق با بیان اینکه افتتاح دومین استخر دانش آموزی استان در بندر انزلی در همین راستا انجام گرفته است، بیان داشت: احداث استخر دانش آموزی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش به ویژه شنا به عنوان یک ارزش و نیاز ضروری و همچنین حفظ شادابی و نشاط دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت و در هفته دولت امسال شاهد افتتاح دومین استخر دانش آموزی استان در شهرستان انزلی هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت جلسات شورای فنی و ضرورت پیگیری تحقق مصوبات آن، افزود: پیشبرد برنامه های اجرایی و فنی فضاهای آموزشی و نظارت ویژه بر روند اجرایی و چگونگی آن از انتظارات مهم شورای فنی است.

در ادامه هر یک از اعضاء پس از ارائه گزارش عملکرد و تحقق مصوبات شورای فنی در شش ماهه اول سال جاری، نقطه ‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را در خصوص مباحث فنی تشریح نموده و به بحث تبادل نظر پرداختند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان