شما اینجا هستید

اخبار گیلان » افتتاح پروژه های برق رسانی شهرستان سیاهکل به مناسبت هفته دولت

اقتصاد خزر – در ابتدا عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه در هفته دولت هشت هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: در هفته دولت بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه در حوزه های دیگر به بهره‌برداری می‌رسد که برخی از آنان نیمه تمام بوده و برخی دیگر در گذشته به بهره‌برداری رسیده بود و اکنون افتتاح می‌شوند.

همچنین صادقی مدیر عامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: مناسبت ها و ایامی مانند هفته دولت، فرصت مغتنمی برای رونمایی و بهره‌برداری از بهترین پروژه های عمرانی و خدماتی است.

صادقی تصریح کرد: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تعداد ۷۴۴ پروژه شهری و روستایی در خصوص احداث و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانسفورماتورهای برق برای تقویت ولتاژ برق مشترکین افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با تلاش همکاران پرتلاش در شهرستان سیاهکل در هفته دولت سال‌جاری ۳۳ پروژه با اعتباری معادل ۲۶ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل توزیع برق گیلان گفت: این پروژه ها شامل احداث خط ۲۰کیلوولت بطول ۴۹۲۰متر ،طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار بطول ۱۰کیلومتر می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین اجرای ۲۱طرح احداث پست جدید و افزایش ظرفیت پست های موجود و احداث شبکه فشارضعیف برای تامین برق متقاضیان شهری و روستایی بطول ۵۷۰۰متر از دیگر طرح های مهم شهرستان سیاهکل در هفته دولت می باشد.

صادقی تاکید کرد: توزیع برق گیلان برای حل چالش های اساسی استان در حوزه برق خود را موظف می داند و بصورت روزانه و با فعالیت کارکنان پر تلاش طرح هایی مانند برکناری شبکه فرسوده، احداث کابل خودنگهدار، افزایش قدرت ترانسفورماتور در قالب تعمیر یا تعویض، احداث فیدر های جدید ۲۰ کیلوولت، طرح افزایش تاب آوری شبکه و… در حال اجرا می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان