شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اصلاح و بهسازی ۷۵ فیدر فشار متوسط طی طرح های تاب آوری

اقتصادخزر – مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد : با توجه به دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگو ها و روش های متنوع هم افزایی به منظور کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقاء تاب آوری است.

وی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری؛ بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون طی ۱۰۴  مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۳۲۰ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۱۶۵۴ نفر ساعت روی قریب به ۱۱۹ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.
صادقی تاکیدکرد : تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون ۷۵ فیدر فشار متوسط با صرف اعتباری معادل ۳۲۴۹۹ میلیون ریال تعمیر و بهسازی شده است .
وی در پایان گفت: اجرای این قبیل فعالیت ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان