شما اینجا هستید

اجتماعی » از چهره های موفق و شاخص بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تجلیل گردید

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر  به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در آئینی با حضور کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، عطاا.. صفی زاده رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان و اعضای هیات مدیره کانون مدیران بازنشسته شهرستان رشت و پوراکبر بازرس کانونعالی بازنشستگان کشور ، از چهره های موفق و شاخص بازنشستگان تحت پوشش در عرصه های مختلف کارآفرینی ، تالیف کتاب ، تدریس دانشگاهی ، تحقیق و پژوهش ، نویسندگی ، پیشکسوتان ایثارگر ، فعالان در حوزه های متنوع مشارکت های اجتماعی که علیرغم نائل گردیدن به بازنشستگی و قرار گرفتن در دوره سالمندی همچنان به شکل پویا و اثرگذار به ایفای نقش در جامعه می پردازند تجلیل گردید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این آئین با بیان اینکه قریب به ۲۰۰ هزار نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود در سطح استان تحت پوشش قرار دارند که بیش از ۶۰ درصد آنها را بازنشستگان تشکیل میدهند با گرامیداشت هفته سالمندان ، اذعان داشت : رزومه افراد منتخب سبب خرسندی و مایه مباهات و افتخار است که چنین فرهیختگانی در زمره بازنشستگان تامین اجتماعی در این خانواده بزرگ عضویت دارند .

وی با بیان اینکه جشنواره انتخاب بازنشستگان نمونه در سالجاری با تغییرات زیاد در شاخصها و امتیازات برگزار شد اظهار داشت : شناسایی افراد مستعد ، توانمند ، پویا و فعال در عرصه های مختلف از ویژگی های این جشنواره بوده است .

در این نشست هر یک از منتخبین با تبیین برخی دستاوردها و فعالیتهای خود به ارائه بیوگرافی و گزارشی مختصر از اقدامات شاخصی که سبب این گزینش شده است ، پرداخت .

تالیف و ترجمه کتاب ، ارائه مقالات علمی پژوهشی ، فعالیت های هنری فرهنگی ، ادامه تحصیلات دانشگاهی ، تدریس در دانشگاههای مختلف ، کارآفرینی ، انجام مشارکت های اجتماعی و عام المنفعه در کنار مواردی همچون میزان سوابق بیمه پردازی ، موفقیت های علمی هنری ورزشی فرزندان ، ایثارگری و … از جمله شاخص های انتخاب چهره های برجسته و منتخب در این تجلیل بوده است .

در این نشست تشکیل انجمن نخبگان پیشکسوت در زمره یکی از اقدامات فرهنگی کانون های بازنشستگی جهت ایجاد بانک اطلاعاتی از چهره های موفق جامعه مستمری بگیران بازنشسته و بهره گیری از تجارت و تخصص های آنها پیشنهاد گردید .

در این آئین از آقایان مجید محمدپور ، محمدرضا بینش برهمند ، هادی غلام نیای فومنی ، محمد حسینی سلکی سری ، مرتضی بهزاد فلاح پور ، محسن آریاپاد ، ایرج عفت پناه ، محمد مهدی خورسندی و خانم مینا خوشخو تجلیل به عمل آمد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان