شما اینجا هستید

اخبار گیلان » دغدغه مهم اداره کل نوسازی مدارس استان کمبود فضای آموزشی مسکن مهر رشت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر  به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به همراه مهندس ابراهیم اعصاری فرد رئیس اداره نظارت، مهندس سید سعید حسینی سرناظر شهرستان رشت و مهندس رجبی و رضوانی ناظرین ابنیه و تأسیسات از مدرسه ۱۸ کلاسه مسکن مهر رشت که در حال احداث و تکمیل می باشد، بازدید نموده و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این بازدید با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت یکی از دغدغه مهم و جدی اداره کل نوسازی مدارس استان بوده، بیان داشت: افزایش جمعیت، مهاجرت به شهرستان و تراکم جمعیتی در مسکن مهر رشت ضرورت توجه و نگاه ویژه به این منطقه را می طلبد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه ۱۸ کلاسه مسکن مهر رشت، اظهارداشت؛ تمام تلاش ما این است بتوانیم با بسیج همه ی امکانات، این پروژه بزرگ و زیبا را در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش داده تا بخش اعظمی از معضل کمبود فضای آموزشی این منطقه بر طرف گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در مسکن مهر، مناطق حاشیه و شهرستان های با تراکم جمعیتی بالا، اظهار امیدواری نمود؛ امیدوارم با اختصاص اعتبار لازم و کمک‌های خیرین نیک‌اندیش، کمبود مشکل فضای آموزشی  استان برطرف شود.

مهندس دقیق در بخش پایانی با بیان اینکه در چند سال اخیر با نظارت و اجرای کارشناسان و مهندسین نوسازی مدارس شاهد تحول در فضاهای احداثی هستیم، اظهار داشت؛ احداث فضای سبز مناسب، کلاس‌های استاندارد و با نور کافی، فضاهای مناسب آزمایشگاهی، کتابخوانی و ورزشی و توجه به استاندارد های روز با اهتمام به معماری ایرانی و اسلامی مورد توجه همکارانم در اداره کل بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان