شما اینجا هستید

اجتماعی » تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها، زمینه‌ساز ارتقای رضایتمندی مردم است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت، سید اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رشت، در دیدار با سید کمال‌الدین موسوی، دادستان جدید مرکز استان گیلان، ضمن تبریک انتصاب وی، برای او در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.میرغضنفری در این دیدار با تأکید بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی اظهار کرد: از نگاه مردم، مجموعه‌های اجرایی و قضایی در کنار یکدیگر به‌عنوان اجزای یک کل دیده می‌شوند و انتظار عمومی از ما این است که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، بیشترین هماهنگی و هم‌افزایی را داشته باشیم تا خدمات با مطلوبیت بیشتری ارائه شود.

وی افزود:هم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب می‌شود تصمیمات و اقدامات اثرگذارتر باشد. با وفاق، همدلی و هم‌پوشانی می‌توان در مسیر خدمت به مردم گام‌های مؤثرتری برداشت و زمینه رضایتمندی و اعتماد مردم به نظام و حاکمیت را تقویت کرد که این وظیفه اصلی همه مدیران است.فرماندار رشت با اشاره به نقش محوری دادستانی در حفظ نظم و حمایت از حقوق شهروندان گفت: دادستانی می‌تواند در کنار دستگاه‌های اجرایی، نقش مؤثری در پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها، صیانت از حقوق عمومی و ارتقای سلامت اداری ایفا کند. حضور فعال مجموعه قضایی در میدان، علاوه بر برخورد با تخلفات، زمینه پیشگیری و هدایت درست امور را فراهم می‌سازد.

وی افزود: همکاری مستمر میان فرمانداری و دادستانی، موجب افزایش کارآمدی تصمیمات اجرایی و ارتقای سطح رضایتمندی مردم خواهد شد. دادستانی در واقع پشتوانه‌ای قوی برای نظام اداری شهرستان است که با نگاه نظارتی و حمایتگرانه، می‌تواند مسیر خدمت‌رسانی را هموارتر کند.میرغضنفری در پایان تأکید کرد: فرمانداری رشت آمادگی دارد در تعامل نزدیک با مجموعه دادستانی، در مسیر تحقق اهداف مشترک نظام و خدمت صادقانه به مردم گام بردارد و با همراهی و هم‌فکری، شرایط مطلوب‌تری برای جامعه فراهم کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان