شما اینجا هستید

اخبار گیلان » برنامه ریزی مدون منجر به افزایش بهره وری در شاخص های عملکردی شده است

اقتصادخزر – مسعود صادقی مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: باتوجه به اجرای طرح مهم استقلال مالی شرکت های توزیع از ابتدای سال جاری، بیش از پیش به مفهوم بهره وری من جمله ارتقاء سطح خدمت رسانی و مدیریت هزینه ها مورد تاکید و توجه برنامه ریزی های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا ۱۵ شهریور ماه با تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان بهمراه برنامه ریزی صحیح و بسیج امکانات ضمن رفع نقاط قابل بهبود، موفق به ثبت دستاوردهای جدیدی در فصل پیک سالجاری از جمله راه اندازی ۷ فیدر فشار متوسط جدید با هدف رفع ضعف برق ها و تقویت ولتاژ در مناطق دارای آسیب و مشکل از ادوار گذشته شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : در این بازه زمانی ، تعداد ۲۹۹  دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفیت ۵۰۲۸۰ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

صادقی افزود: علیرغم وجود مشکلات مالی و تنگناهای موجود در این زمینه، از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۶۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود ۳۹۰ میلیارد تومان در مناطق شهری و روستایی استان جایگزین شبکه سیمی فرسوده شده است.

وی تاکید کرد: از مزایای اصلی استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی برق،کاهش هزینه نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیبا سازی شهری و روستائی و کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق اشاره کرد.

مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: بمنظور اصلاح شبکه و تامین برق پایدار در این مدت بیش از ۳۷ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت ) بصورت زمینی، هوایی وکابل خود نگهدار احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

صادقی تاکید کرد : باتوجه به ضرورت تقویت و بهسازی تاسیسات و خطوط در شش ماهه اول سالجاری قریب به ۱۰۰ اصله پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و ۵۰۷۴ پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد .

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه بیش از ۲۳ هزار مشترک شهری و روستایی جدید به تعداد مشترکان توزیع برق استان افزوده شده است.

مدیرعامل توزیع گیلان تصریح کرد : درحال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال شهریور ماه ، حدود ۵۵۳ میلیارد تومان است .

صادقی تاکید کرد : وصول مبلغ بدهی بخش های مختلف مشترکین به شرکت ، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت رسانی مطلوب تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت .

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت : اینشرکت درحال حاضر قریب به یک میلیون و ۶۵۷ هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان