به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان : در ابتدای این نشست مهدیزاده خاطرنشان کرد: خداوند منان را شاکریم که تابستان سالجاری صنعت برق کشور و به طبع آن توزیع برق گیلان تاکنون فصل پیک تابستان را با کمترین مشکل و بدون اعمال خاموشی پشت سر گذاشته است و این مهم با تلاش شبانه روزی همکاران و برنامه ریزی های کلان محقق شده است.
وی تاکید کرد: هر زمان و مکانی که مردم و مشترکین در حوزه برق آسیب ببینند، خط قرمز ما در در شرکت توزیع برق گیلان است و با افتخار اعلام می کنیم با وجود تمامی سختی ها و با برنامه ریزی دقیق، رضایتمندی حداکثری مردم حاصل شده است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: رفاه و آسایش مردم باید در اولویت اجرای کارها قرار گیرد و تاکید می کنم در مواردی مانند برقرای برق چاه های آب شرب مردم هیچگونه تعلل و کم کاری پذیرفته نخواهد شد.
مهدیزاده در همین راستا افزود: تفاهم نامه های همکاری که با مشترکین مختلف برای مدیریت بار منعقد شده است باید به گونه ای اجرا شود که رفاه و آسایش مردم خدشه دار نشود و ضروری است در برنامه ریزی برای اعمال محدودیت مصرف دقت شود همزمان چند ایستگاه سوخت گیری CNG در یک منطقه قطع نشود و همچنین جایگاه هایی که محل تغذیه تاکسی ها و ناوگان درون شهری هستند مورد عنایت ویژه برای همکاری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم با جدیت در سطح شرکت پیگیری شود تا با کمترین مشکل تابستان و فصل گرم پیش رو را پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات در جهت تامین آسایش و رفاه مردم و مشترکین است افزود: راهکارهای خلاقانه و نوآوری در راستای گذر از پیک باید مورد ارائه و اقدام قرار گیرد تا بتوانیم در کنار رویه های موجود از ظرفیت های جدید برای حل مشکلات استفاده کنیم.
مهدیزاده درپایان گفت: همه همکاران خدوم بصورت شبانه روزی پای کار باشند تا بتوانیم با اجرای دستورالعمل های ارسالی از سوی شرکت توانیر از جمله رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین به گذر موفق از پیک تابستان کمک کنیم.
همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند.