به گزارش اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اهمیت موضوع آموزش درجهت بهبود سطح ارائه خدمات به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان گفت: این شرکت با تغییر روند آموزش از حضوری به مجازی، علیرغم شیوع ویروس کرونا در استان، دوره های آموزشی مرتبط با پرسنل را مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در زمان تعیین شده به انجام می رساند.
وی با بیان این مطلب افزود: در همین راستا در بهار امسال به کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت گاز استان گیلان در مجموع ۵ هزار و ۸۲۷ نفرساعت آموزش ارائه شده است.
حسین اکبر تکنیک های برنامه ریزی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث، تصحیح کننده های اندازه گیری گاز، استانداردهای مهندسی مکانیک و کار تیمی را از مهم ترین موضوعات دوره های آموزشی برگزار شده در سه ماه ابتدایی سال جاری عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی موجب بهبود مستمر عملکرد کارکنان در حوزه های مختلف شده است، گفت: افزایش سطح کیفی عملکرد کارکنان موجب بهبود بهره وری در سازمان و به تبع افزایش رضایتمندی مهم ترین سرمایه های شرکت گاز یعنی مردم و مشترکین خواهد شد.