شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی

اقتصادخزر – در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح نمود. و با اشاره به اهداف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:در صورت افزایش و تامین اعتبار لازم قدمهای موثری در زمینه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان با برنامه‎ریزی و زمانبندی مناسب برخواهیم داشت چون اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می‎باشد که با اجرای صحیح آن ، سیمای روستا تغییر می‎یابد که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‎شود. فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت نمود.
دکتر جلالی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی‌ در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای، ایمن سازی سکونتگاهها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه های مرتبط می توان خدمات بیشتر و بهتر به روستائیان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری با این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.
در ادامه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره دغدغه نمایندگان مجلس و طرح های پیشنهادی آنان همگی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و به لطف پروردگار برای بررسی موضوعات اقتصادی، حوزه نظارتی مجلس بسیار فعال شده است که این نوع نظارت تا رسیدن به نتیجه دلچسب ادامه دارد. دکتر لاهوتی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز پیرو وظایف و رسالتی هایی که به دوش می کشد همواره نمره قبولی گرفته است و اینکه امروز ساکنین روستاها از نقش بنیاد مسکن ابراز رضایت می کند یعنی اینکه همواره در مسیر قانون و خدمت عمل کرده است. در این جلسه وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان لنگرود، میزان اعتبارهای لازم در این خصوص بررسی شد و تعامل و همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی با این نهاد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود

۶۱۰۴:۲۱ بعدازظهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان