به گزارش اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛ دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین در زمان وقوع خاموشی ها ، عنوان کرد : طوفان وتند باد شدید صبح و ظهر امروز در گیلان در برخی شهرستانهای استان خساراتی را به شبکه و تاسیسات برق وارد کرد اما باتوجه به آمادگی و تجهیز ۸۷ اکیپ عملیاتی در سطح استان، پس از وقوع این تند باد و طوفان شدید بلافاصله عملیات اصلاح ، ترمیم و رفع ناپایداری شبکه ها و تاسیسات آسیب دیده آغاز و با اقدامات و عملیات ضربتی ، از طولانی شدن قطع برق شهروندان و مشترکین جلوگیری شد.
هنرمند اظهار داشت: با توجه به اجرای دو طرح بزرگ تاب آوری و تعویض سیمهای فرسوده با کابل خودنگهدار از ابتدای سال گذشته تا کنون در شرکت ، نقاط قابل بهبود و آسیب پذیر شناسایی، تا در مواقع بحرانی کمترین میزان ناپایداری متوجه ذینفعان شود ،این تلاشها در جهت تامین برق مطمئن ورفاه وآسایش مشترکین است .
هنرمند در انتها ضمن تشکر مجدد از صبر و شکیبایی مشترکین ، گفت: یکی از راههای بسیار آسان و سریع ارتباط مشترکین با شرکت توزیع برق در زمان بحران ، بهره مندی از سامانه جامع برق ایران (اپلیکیشن برق من) می باشد که مشترکین میتوانند از طریق سایت شرکت توزیع یا کافه بازار آن را دانلود و نصب کنند.